19 lipca 2012

No cóż zdecydowałam się na zmianę nazwy bloga, gdyż tamta nie pasowała w ogóle do jego wizerunku. Czerwonesłońce? nazwa niby ładna, ale z modą nijak się nie wiązała. To takie wyjaśnienie krótkie.
Mam do was pytanie, czy byłaby któraś z was zainteresowana zrobieniem charytatywnie artystycznego  nagłówka dla mnie ?;) Nie pytam z lenistwa tylko nie potrafię tego zrobić i mój obecny jest robiony w paincie. Może, któraś  z was umie i się zgodzi. Byłabym wdzięczna i oczywiście zareklamowałabym jej blog w poście. Może to niewiele, ale zawsze jakaś rekompensata.

Jak już obiecałam pokazuje wam nowe tenisóweczki z River Island. Może rewelacji nie ma, ale mnie się bardzo podobają. Podobne są do vansów tylko jakieś 100 zł tańsze ;D Świetne na szybkie wyjście. Mega wygodne ;)


Natomiast kolczyk na uchu wygląda tak :

Oraz buty których nie udało mi sie pokazać jeszcze w stylizacji ;) Kupione w czasnabuty.pl



Czas zacząć pisać posty z porządnymi zdjęciami. Obiecuje, że następny post będzie przedstawiał outfit profesjonalnym aparatem, nie ma lenistwa. 

A i mam jeszcze jedno pytanie czy korzystacie z tego AdSense? Jeśli tak to możecie mi wytłumaczyć na jakiej jest to zasadzie ?

Całuje was i pozdrawiam bardzo serdecznie ;)



59 komentarzy:

  1. dziekuje!! :)
    super kolczyk!
    a trampki faktycznie jak vansowskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. musisz pochodzic po sklepach i poszukac, ktore sklepy maja oferty dla blogerow i tam musisz sie zarejestrowac i oni zdecyduja czy beda ci wysylac prezenty w zamian za reklame czy nie :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwone słońce to ładna nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cool shoes!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne tenisówki i zgrabna nazwa bloga :) chetnie zrobiłabym ci nagłówek, ale jestem techniczne beztalencie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello! Great blog! The last post is very interesting and beautiful! Let's follow each other, if you agree, then let me know!)))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne tenisówki :) Ja też muszę nad tym pomyśleć, aby zmienić nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za odwiedziny! :*
    Jeżeli chodzi o AdSense to za wiele nie mogę Ci doradzić, bo go nie uzywam.. Fajne zakupy, ostatnie butki najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te ostatnie buciki mam zamiar zamówić, tylko kremowe <3 kolczyk cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne trampki, a kolczyk wygląda naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z daleka pewnie większość będzie myślała, że masz prawdziwe vansy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie buty przecudowne! ;)
    Też mamy problem z nagłówkiem ;)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  13. Trampki mocno inspirowane Vansami :D Kolczyk wygląda genialnie!
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty są super, mało spotykane na ulicy , będziesz się wyróżniać;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolczyk prześwietny .! ;) Pięknie i ciekawie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te zielone buciki - super !

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie zrobię ci nagłówek :D Zrobiłam już parę dla innych blogerek i zebrałam same pochwały :)
    Daj mi znać na kolinska.ula@gmail.com (od piątku do wtorku jestem poza krajem ale po powrocie od razu się tym zajmę :*)
    Dzięki za komentarz na moim blog... Obserwuję i mam nadzieję, że odwzajemnisz <3

    www.galaxyunicorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cute ear cuff ! :) I have one black, love it.

    Satu
    Indie by heart

    OdpowiedzUsuń
  19. Your ear cuff is simply beautiful! I have yet to find a good one, its really hard to find for a good price, but it looks really good on you!! (: Love the look! :)

    xoxo,
    Cindy C.
    http://styleologie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zmiana adresu zdecydowanie na lepsze :)
    Jej! Muszę się zaopatrzyć w ten genialny kolczyk!

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie podoba mi się ten kolczyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. creepersy, fajne buty, ale jakoś siebie w nich nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I love the first photo ! (:

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post: I like these purchases so much!!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win a pair of custom denim shorts by Khojo Vintage!!

    OdpowiedzUsuń
  25. gdybym nie przeczytała opisu to myslalabym dalej , ze to vansy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. rzeczywiście podobne do vansów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. gdyby nie ten znaczek myślałabym ,że to vansy : ) a kolczyk fajny od dawna szukam takiej nausznicy ; 3

    OdpowiedzUsuń
  28. to nie jest spódnica tylko sukienka - piszę o tym w notce.... ;)

    ja tez nie mam nazwy bloga związanej z modą a mimo to ma dla mnie pewne znaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te zielone - oryginalne, podobają mi się. Kolczyki tak samo :)
    Zapraszam do mnie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. vansy i kolczyk przeemegaśne ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. kolczyk świetny . zresztą buty też. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. hmm,those green shoes looks so excellent!!
    heart <3

    saphira-t

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolczyk jest fantastyczny! Ja niestety w robieniu nagłówków też nie jestem za dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety nie pomogę z Adsense.

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne rzeczy! :) zwłaszcza nausznica :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam oryginalne vansy, ale choć nieziemsko wygodne, bo mięciutkie w środku to wytrzymałość ceny kompletnie niewarta ; / Dodajemy do obserwowanych! ~Justyna

    OdpowiedzUsuń
  37. Takie buty są najwygodniejsze na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolczyk jest boski! Zapraszam do mnie :) www.crazy-teen-in-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. wow, zielone buty robią szał :P

    OdpowiedzUsuń
  40. swietne trampki! :)
    Zapraszam do mnie
    www.watermelonsquare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comments. See you ;) !