19 sierpnia 2012

Kolejne z cyklu grzebanie w szafie. Bluzka jest genialna na imprezy oraz na piękne, ciepłe i słoneczne dni. Materiał jest lśniący i genialnie się w nim czuje. Spódniczka też jest przyjemna jednak gdy ją kupiłam straciłam do niej przekonanie i chcę ją sprzedać.


Top | Vintage
Skirt | H&M sprzedam !

Zaczęłam robić swoją biżuterię. Uwielbiam swoje bransoletki choć nie są doskonałe, ale zawsze to coś innego . Jeśli chciałybyście taką bransoletkę za kilka groszy to piszcie ;) Więcej fotek w kolejnych postach.

Zostałam otagowana przez Karoline

1. Vansy czy conversy ? Dlaczego ?
Oczywiści vansy. Jak dla mnie maja idealny fason i świetnie się w nich czuje
 
2. Wpadłaś w oko chłopakowi twojej przyjaciółki. Co robisz?
Staram się jak najszybciej to ukrócić nawet jeśli by mi się podobał.

3. Hamurger czy kebab ?
Kebab z mojego ulubionego miejsca !
 
4. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Nie mam ulubionej piosenki.
 
5. Jaką cechę lubisz w sobie najbardziej ?
Uczciwość 
6. Góry czy morze?
Morze 
7. Jeżeli ombre na włosach to jakie?
Kolor blond  
8. Pytanie wakacyjne: wakacje w Polsce czy zagranicą ?
Za granica ponieważ uwielbiam się wygrzewać w 40 stopniach
 
9. Bardzo lubię biżuterię. Jaki jest twój ulubiony typ?
Bransoletki to podstawa ! 

10. Blondyni vs Bruneci
Blondyni :) Ale brunetami też nie pogardzę :) 50 na 50
 
11. Pepsi czy cola ?
Cola !

Taguję: 

Pytania:
1. Twój ulubiony kolor?
2. Co robisz w wolnych chwilach?
3. Co skłoniło cie do prowadzenia bloga?
4. Jesteś zadowolona ze swojej 'pracy' blogowej?
5. Spódnica czy spodnie ?
6. Najgorsza rzecz w życiu?
7. Jak wyobrażasz sobie życie za 15 lat? 

Konkurs 

66 komentarzy:

  1. Dziękuję za wzięcie udziału w zabawie :) Pozdrawiam serdecznie ;) Czekam na więcej zdjęc branosletek hand made:)

    OdpowiedzUsuń
  2. prawdziwa women in black ;)
    obserwujemy? ja już..
    http://makeyourselfbraver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Great Post. I follow your Blog now.
    Please follow me.
    A.

    dramaticmode.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, jeśli interesuje Cię zarabianie własnych pieniędzy przez Internet(nawet jeśli nie masz 18 lat) i możliwość wydawania ich np. na wieeelkie ciuchowe zakupy na zagranicznych stronach(lub po prostu na własne potrzeby), zapraszam na mojego bloga:
    http://zarabiajnaubrania.blogspot.com/
    W napisanie poradnika włożyłam dużo pracy, więc szanuję każdą uwagę i zawsze chętnie opowiem na Twoje pytania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne połączenie :-)
    1juulie1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę dziwnie wyglądasz, ale ogólnie spódniczka jest fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no za każdym razem ładnieee.;p

    OdpowiedzUsuń
  8. tak, jest to bezpieczne i w 100% legalne, nie musisz nic płacić, nie zobowiązujesz się do niczego i nie podpisujesz żadnych umów, nie podajesz swoich danych personalnych, kiedy chcesz po prostu wyłączasz baner, nikt cię nie zmusza do niczego ; ) nie musisz zebrać żadnego 'minimum' żeby mieć spokój ani nic z tych rzeczy. możesz korzystać raz na miesiąc, lub kiedy chcesz, tylko po prostu od tego jak długo masz włączony baner, zależy ilość punktów jakie zbierzesz=ilość pieniędzy pod koniec miesiąca. ja na razie zarobiłam 20 dolarów, bez żadnego wysiłku, bez polecania strony innym, z samego banera, którego nawet nie włączałam codziennie, wiec myślę, że trochę to jest.
    z kontem paypal z tego co pamiętam jest tak, że wpisujesz je dopiero przy dokonywaniu wypłaty : )
    'linki i banery' są po lewej stronie w zakładce 'poleceni', pozdrawiam : D

    OdpowiedzUsuń
  9. kobieta w czerni - jestem za :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna spódniczka (:
    a bransoletki genialne ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś moja siostra też robiła własną biżuterie, kupiła milion tych rzeczy do robienia, ale z czasem szybko jej sie znudziło, wiec życzę Tobie dużo zapału do tego i nowych inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda jak sukienka ale bardzo łądnie Ci w tym nie sprzedawaj ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny nagłówek
    ale co do stylizacji to może i bym ją założyła na imprezę(chociaż wydaje mi się,że kompletnie nie podkreśla twojej figury,a wręcz przeciwnie!)ale już na pewno nie założyłabym czarnego stroju na słoneczny dzień.
    a u mnnie ostatni dzień konkursu-w którym można wygrać bon o wartości 50zł:)
    http://fioletowe-serce.blogspot.com/2012/08/konkurs-dash44.html
    zapraszam!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest tylko szperanie po szafie ja tego nie założyłam na dwór ;P

      Usuń
  14. Tak to już jest z niektórymi ciuchami, że szybko tracimy do nich serce

    OdpowiedzUsuń
  15. hahahaha, znowu mnie otagowano, no ja nie wyrobie z Wami! :D
    wiesz, na początku myślałam, że to jest sukienka :O

    OdpowiedzUsuń
  16. myślałam, że to sukienka. ;D fajnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tej sukience ;) Zadałaś mi pytanie na blogu,odpisałam Ci na Twoją pocztę heela ;) Więc sobie looknij i mam nadzieję,że pomogłam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. A za ile ewentualnie chciałabyś ją sprzedać? I w jakim jest stanie? Mogłabyś mi odp. na zaplanowana@gmail. com ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Supper strój :D Ja też od czasu do czasu robię sama bransoletki :D

    Pozdrawiam i obserwuję (mogę liczyć na to samo ??)
    http://asia-wish-dream-do.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. spodobała mi się ta totalna czerń, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładna sukienka! ;) fajnie Ci w czerni, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. ta spódniczka jest koronkowa? z chęcią bym taką przygarnęła^^

    OdpowiedzUsuń
  23. thnx fr your comment dear
    love those chains
    xo sabbi

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak też postanowiłam zrobić ! :) Starałam się otworzyć i pokazać im swoje prawdziwe oblicze, takie w jakim zakochał się mój chłopak ;) A ze znajomi są z innego miasta wiec od czasu do czasu mogę się poświęcić ;) + ja również robię czasem sama biżuterie, ponieważ jest oryginalna i niepowtarzalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za komentarze, chyba stajesz się osobą, która na prawdę lubi czytać moje posty :) Co do biżuterii to myślę, że to dobry pomysł by robić coś swojego, sam lubię się od innych odróżniać dlatego wyszykuję ubrania takich marek i firm, abym szybko nie spotkał kogoś z tym samym na ulicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. o tak, szafy skrywaja rozne skarby, czern jest dobrym i eleganckim kolorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Powiem tak, wszystkie te marki gdzieś leżą w kręgu, rapu, graffiti, deski i tak dalej, to są same ziomki. Bardzo w porządku ludzie, bo z nie jedną osobą mam i miałem kontakt. Jeszcze parę polskich marek mam do zaprezentowania. Oczywiście, nie reklamuję ich w stylu, że dostałem coś za darmo. Sam kupuję te ubrania by je nosić. Swego czasu miałem 11 koszulek marki PLNY, ale ją sprzedałem, za duże ubrania to były :)

    OdpowiedzUsuń
  28. co do zestawiku to wydaje mi się, że cię przytłacza ta czerń, przydałoby się coś jaśniejszego :)
    pozdrawiam i zapraszam ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. piekna spodnica!
    chyba powinno byc "skirt" zamiast "shirt" ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Thanks for your comment :)


    xx
    Lucie

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice skirt!!!

    FASHION CAT
    www.myfashioncat.com

    OdpowiedzUsuń
  32. super love your outfit! =)

    visit my blog? http://raellarina.blogspot.com
    and if you like it, feel free to click that follow button pretty! :3

    OdpowiedzUsuń
  33. nie przepadam za czernią, ale Tobie w niej ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wyglądasz :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  35. great outfit :)
    kiss kiss

    http://thepinkillusion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. czarny total look - klasycznie <3 ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. a wyglądają razem jak sukienka. ładnie

    OdpowiedzUsuń
  38. Wooowww...great skirt dear! I like it! :)

    Kisses,
    Miriam
    Fashion Crazy Ball and My Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
  39. this is incred, love the photos
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  40. piękna sukienka, dodałam do obserwujących.
    bardzo slicznie w niej wygladasz


    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Cute!!!! xoxox

    Missy
    www.myconcretecatwalk.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comments. See you ;) !