13 sierpnia 2012

Kolejny dzień, w którym na moim blogu widnieją dwa posty. No cóż lubię spędzać czas na blogu i to robię mam nadzieje, że wam to nie przeszkadza;)

Dzisiejszy outfit jak dla mnie z niewielkim pazurem. Leggi dodają całemu wyglądowi wyrazistości. Dużo dużo zdjęć !! Przepraszam jeszcze za jakość jak już mówiłam sesja w czwartek mam nadzieje, że z nowymi okularami ;)












Shirt | New Look
Top | Mango
Legg | New Look
Shoes | River Island
Watch | Jelly Watch

Have a nice night !! :)



87 komentarzy:

  1. swietne leginsy


    ja tez ostatnio po 2 posty daje hehehehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, super zegarek i koszula też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Legginsy naprawdę dodają charakteru tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo spodobały mi się te leginsy. świetnie wyglądają z tą dżinsową koszulą ;D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne leginsy i zegarek <3 super blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach ta koszulę bym Ci uprowadziła, jest świetna! :)). Wyglądasz jak zawsze świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Super leginsy.
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no ładnie Ci tak.;D
    No i ten zegarek z poprzedniego wpisu.;D

    OdpowiedzUsuń
  9. mówiłam, że ten zegarek swietnie się bedzie prezentowal :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zestaw, podaba mi się połączenie spodni z jeansową koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw. Koszula i buty najlepsze < 3

    Zapraszam do mnie ^^
    http://maaaarika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz, świetne legginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Legginsy są fantastyczne, a ta koszula jest wspaniała :) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się buty i legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  15. obsesyjnie poszukuje jeansowej koszuli!
    zegarek rewelacja
    pozdrawiam i zapraszam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. super zegarek, na który czyhałam na szafa.pl lecz przegapiłam :C pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne legginsy !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz! Koszula najlepsza, a legginsy rzeczywiście dodają wyrazu. Bardzo dobrze dobrane dodatki, fajny zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Łoo legginsy cudowne *_* zamawiałaś przez internet czy w sklepie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  20. ten zegarek świetnie się prezentuje. już go kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. love your bag and watch!!:) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. haha, co za problem, wsiadaj w pociąg i przyjeżdżaj do mnie! :D ale ja jestem tylko do niedzieli, więc musisz się sprężyć.

    OdpowiedzUsuń
  23. you look so cool :) you wanna follow each other? im already following you on lookbook. please follow back.

    OdpowiedzUsuń
  24. gdybym tylko mogła dodawałabym i z piec postów dziennie :D na szczęście zdrowy rozsądek nie pozwala haha ...świetne legginy !

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajnie wygladasz! a naglowek jest genialny! *_*

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny outfit ;d legginsy przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  27. to mam taki pomysł - Ty mi sprawisz taki zegarek, a ja Cię przenocuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw, legginsy masz wspaniałe, też takie chcę ;D aż muszę się rozejrzeć czy nie otworzyli gdzieś w pobliżu New Look'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie wyglądasz :)))fajne legginsy ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. boski, boski , boski !!! *.* <3'


    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super wyglądasz! bardzo lubię wzorzyste legginsy.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Love those leggings and how you styled them;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. nice leggins :):) i'm following you, visit my blog if you want .)
    Anordinarylifestylebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. fantastycznie wygladasz;)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Też myślałam na pierwszy rzut oka, że to Vansy!
    Odważne legginsy.:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne leginsy i torebka! (:
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowne buty, myślałam, że to Vansy :D

    OdpowiedzUsuń
  38. podoba mi się Twoja koszula:D

    OdpowiedzUsuń
  39. OMG i love this outfit! Your legg are beautiful <3

    OdpowiedzUsuń
  40. To dobrze,że lubisz tyle czasu spędzać przy blogu bo jest świetny ;) ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Those are some AWESOME print pants! I love the sneakers and your denim jacket with it :)

    Enter to win a gift certificate to Rire Boutique!
    Trendy Teal

    OdpowiedzUsuń
  42. fajny wzorek na legginsach :D
    masz wygolone włosy?:D

    OdpowiedzUsuń
  43. ahh twoja koszula *.* uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Love ur leggings!!! Great look :)
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. You look so cute :)
    really cool pants, dear!!
    xoxo Lola

    OdpowiedzUsuń
  46. ciekawe legginsy ;> ładna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny zegarek:)


    Zapraszam: http://herhalness.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam, proszę o wyrozumiałość:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    OdpowiedzUsuń
  49. I like the cool way you styled your outfit, I especially love the pants you look great!

    OdpowiedzUsuń
  50. Nice comfy look.
    Very youthful and suits you well.
    Nice pants and sneakers.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawe legginsy, chciałabym mieć spodnie z takim wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Love your legg and your shoes :D

    OdpowiedzUsuń
  53. legginsy i ta koszula to świetne połączenie! :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. fajny zestaw, taki na luzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Great Outfit ! I really like it

    Love Storm

    OdpowiedzUsuń
  56. ŚWIETNIE POŁACZYŁĄŚ DENIM Z TYMI SPODNIAMI :) LIKE IT ^^

    OdpowiedzUsuń
  57. you look amazing. love that pink nailpolish with the look.

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam Twój zegarek :) jest naprawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny zestaw !

    Obserwuję i liczę na to samo ? :)

    ann-fashion-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. doskonale połączyłaś vansy ze spodniami! Idealnie to wygląda, lubię Twój styl :)

    PS. Dodaję do obserwowanych :*

    Pozdrawiam ciepło,
    C.

    OdpowiedzUsuń
  61. Koszula the best! ;)
    Zaprawszam tez do siebie!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  62. świetne buty, zakochałam się w nich!

    zapraszam do mnie,
    krellu.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comments. See you ;) !