6 lutego 2013

Ciesze się, że kilku osobom moja notka przypadła naprawdę do gustu. W końcu świat mody to nasza pasja i połączenie to z blogiem daje podwójną dawkę pozytywnej energii !  Myślę, że większość z was tak ma ( przynajmniej moje czytelniczki z tego co zdążyłam się zorientować ).

Ostatnio zainteresowałam się trochę ładniejszym i bardziej wyrazistym makijażem . Zaczęłam stosować o wiele więcej kosmetyków, które nie tylko zakrywają moje niedoskonałości, ale również dodają blasku i piękności :)

Nakładam :
1. Korektor od FM GROUP MAKE UP
2. Delikatny puder z HM generalnie okolice oczu zamiast cienia )
3. Fluid przeważnie Astora ( jaki to zalezy od dnia bo mam kilka )
4. Maluje rzęsy BIG BOOM Astor
5. Podkreślam moje kości policzkowe Annabelle minerals ( są z dodatkiem połysku więc bardzo fajnie to wygląda na policzku )
6. Stosuję różne pomadki ( dziś od FM GROUP Sweet Latte )

( post nie jest sponsorowany  - kosmetyki od FM wygrałam w konkursie )

Zdjęcia mojego makijażu będą w weekend, bo po całym dniu w szkole  zszedł. W dodatku w weekend postaram się o nowe zdjęcia ze stylizacjami, ponieważ od piątku mam FERIE :)

Kolejne sentymentalne :



29 komentarzy:

  1. Świetne fotki:) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieg <3 U mnie już zniknął...

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentujesz sie naprawde cudownie:) Bardzo podoba mi się to zestawienie:)
    P.S. Na swoim blogu organizujemy giveaway, w którym do wygrania jest biżuteria H&M. Może zajrzysz:) Zapraszmy i pozdrawiamy :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają Twoje włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) ale kolor już inny ;)

      Usuń
  5. ostatnie zdj genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :D Świetny blog - miło sie czyta :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, szkoda że nie jest pokazana całośc :) Obserwuje i zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje :)
    ja juz obserwuje a Ty ?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny look i b. przyjemny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi dear, just found your blog.. If u would like we can follow each other and visit my blog!

    See you soon!!

    Big Kisses!

    www.lipschic.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie zdjęcie jest po prostu śliczne :)).
    Ja uwielbiam perfumy od FM, są mega trwałe i podobno lepsze od oryginałów :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  12. oh these pictures are so nice. i like your smile.
    and the last picture is brilliant.
    lovely greets
    maren anita



    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow nice pics. Drop by my blog sometime and may be we can follow each other?
    http://rumelatheshopaholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękujemy :)) My juz obserwujemy i czekamy na ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnie zdjęcie super!! bardzo mi się podoba :)

    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja mimo, ze właśnie skończyłam osiemnastkę to nie maluje się - no chyba że mam ochotę to wtedy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja się nie maluję mimo, że osiemnastka waśnie stuknęła ;) no chyba ze czasem mam ochotę - jak ja Ci zazdroszczę ferii, ja już miałam ;<

    OdpowiedzUsuń
  18. jakię gęste włosy , super! Ładnie z klasą ,zapraszm Cie na mojego bloga :)
    obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny blog :)) bede tu cześciej :)
    zaobserwowany ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super zdjęcia :)
    zazdroszczę ferii ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. o jakie słodkie zdjęcia:D

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  22. cześć ......jestem pierwszy raz an twoim blogu i podoba mi się
    widziałam poprzednia notkę i jest też ciekawa ...zaobserwowałam bo jestem ciekawa jaka notki będą następne
    najbardzije podoba mi sie wystrój bloga i zdjęcia !!!!! sa światne <3


    +++++ a moze zobaczysz jak jest u mnie?
    Mam konkurs, wystarczy że dodasz komentarz !!!! a mozesz wygrac moja ulubioną książkę ;)


    DEMORDIE.blogspot.com/2013/02/konkurs.html
    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. swietne zdjecia:)
    pewnie mozemy obserwowac, daj znac jak dodasz mojego loga :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnie sdjęcie jest super :d.

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comments. See you ;) !