27 stycznia 2013

Zanim moja sesja dojdzie do skutku, dodam tu moje według mnie najlepsze i sentymentalne zdjęcia. Przypominają mi między innymi wakacje i jeszcze beztroskie życie. Jako, że czas mojej najlepszej świetności był właśnie,wtedy kiedy prowadziła bloga na bieżąco -  chcę do tego powrócić. Jak to mówią nauka nie zając nie ucieknie, dam rade i tu i z nauką. Miejmy nadzieje, że uda mi się doprowadzić do dawnej świetności mojej jak i mojego bloga :)

Może zdjęcia ewidentnie nie są modowe to pokazują całą mnie . Tym akcentem chciałabym zaakcentować mój powrót ;)








Sukienka | Szafa mamy
Okulary | brylove
Kurtka | szafa mamy
Legg| H&M
Trampki | RiverIsland


Szafa

34 komentarze:

  1. przepiękne zdjęcia. bardzo mi się podoba logo w nagłówku sama robiłas ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, robiła mi dziewczyna , którą znalazłam na modnej polce na forum :)

      Usuń
  2. świetne są te zdjęcia. ;))
    szczrze mówiac nie dałabym Ci 18 lat, myślałam że masz więcej ;D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście na tych zdjęciach wyglądam na więcej, ale w mojej czapeczce z kwiatuszkiem, w której na codzień chodzę wyglądam na 15 :D zależy od dnia i stylizacji :)

      Usuń
  3. śliczne zdjęcia :D

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, świetna stylizacja:)
    Dziekuje za odwiedziny;)
    Zapraszam do obserwacji, ja juz obserwuję:)
    Pozdrawiam

    http://www.myfashioonstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie ci w tych okularach :)
    obserwuje i zapraszam do mnie ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful pictures! love the glasses!

    http://myfashionfoodstyle.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne zdjecia;)
    zapraszam do siebie na rozdania;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia Leny <3 i Twoje cudowne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia! cieszę się, że wracasz na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia.
    Swietne okulary.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia. Życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi. I really love your blog. Maybe wanna follow each other? Let me know XOXO

    http://bblluusshh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pogodzenia bloga z nauką jest możliwe, jakoś damy radę:)
    Piękne zdjęcie ostatnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Stunning photography! Love your glasses :-).

    Mycrushcouture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Love all these Pics! Stunning photos!

    Giveaway on my blog www.modelovers.com

    Greets

    Tanja

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia ale jak dla mnie ostatnie zdecydowanie najlepsze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even lookbook if you want...just let me know :3 <3


    NEW POST UP!

    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo zmysłowe i delikatne fotografie! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia! Świetne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcia rewelacja!!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nice photos! & great blog :)
    maybe we follow each other!?
    let me know :)

    www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia. Też tęsknie za wakacjami ;)

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comments. See you ;) !