18 stycznia 2013

100

Strasznie jest mi przykro, że nie mam wystarczająco dużo czasu na tego bloga. Prawie wcale tu nie zaglądam. Chce to zmienić, ale im bardziej obiecuje tym rzadziej tu jestem. To nie jest tylko spowodowane maturą, bo jakoś super ekstra się do niej jeszcze nie uczę, ale jest zima, na jakąś super sesje za zimno + nie mam fotografa. Zdjęcia z mojego HTC mogą was doprowadzić do destrukcji :) Jutro mam 100dniówkę. Nie mam wielkiego zapału żeby na nią iść. Moja sukienka nie przypomina sukienki 100dniówkowej. Jedynie do oryginału doszyłam złotą nitkę i dodałam lakierowane buty oraz rajstopy z szwem z tyłu. W całości może będzie to wyglądać o wiele lepiej. Jak na razie nie jestem zadowolona z tego jak będę wyglądać . Do tego wszystkiego zamierzam zrobić warkocza dookoła głowy oraz jestem umówiona z makijażystką, która nie wiem co mi zrobi !  Mam nadzieje, że na tle innych bd wyglądać elegancko, jednak szału nie ma ;) 






7 komentarzy:

Thanks for your comments. See you ;) !